Każda firma biorąca udział w wydarzeniach branżowych powinna przygotować odpowiednie zaplecze logistyczne, które pozwoli uczestniczyć w evencie bez żadnych przeszkód. Dotyczy to zarówno materiałów promocyjnych w postaci ulotek, broszur czy katalogów jak i również gadżetów. Te są powszechnie rozdawane osobom odwiedzającym stoisko w celu utrwalenia wizerunku marki, a także zapewnienia dobrego wrażenia.
Zamówienie personalizowanych magnesów reklamowych
Warto wspomnieć, że obecnie na rynku sprzedawanych jest wiele różnych przedmiotów, które mogą być znakowane w celach promocyjnych. Obecnie szczególnie popularne są magnesy reklamowe z własnym nadrukiem, który najczęściej obejmuje logotyp, a także podstawowe dane kontaktowe czy adresowe przedsiębiorstwa. Magnesy są alternatywą dla klasycznych gadżetów takich jak chociażby długopisy. Mogą one przedstawiać również ciekawostki związane z funkcjonowaniem firmy takie jak chociażby obszar jej działania czy podstawowe produkty lub usługi znajdujące się w ofercie. Niezależnie od tego kluczem do dobrego przyjęcia takiego przedmiotu przez klienta jest przede wszystkim ciekawy projekt graficzny. Dodatkowo niektóre z magnesów mogą być wykonywane w niestandardowych kształtach co pozwala na przykład odzwierciedlić wygląd najlepiej sprzedającego się produktu. Warto wspomnieć, że tego typu personalizacje sprawiają, że koszt jednostkowy wzrasta. Niemniej jednak może być on negocjowany podczas składania zamówienia, a głównym kryterium, które określa cenę końcową jest przeważnie ilość zamówionego towaru.
Właśnie dlatego warto na początku przemyśleć ile gadżetów będzie potrzebnych na nadchodzące wydarzenia. Często zamawiając hurtowe ilości można obniżyć koszt jednostkowy o kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt procent. Jak widać obecnie bardzo istotnym zagadnieniem są wszelkie aspekty związane z promocją działalności przedsiębiorstwa. Odpowiednie działania marketingowe pozwalają bowiem pozyskać nowych klientów oraz kontrahentów co przekłada się na wzrost obrotów w firmie.